Oferujemy usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych metodą piaskowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika.
Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i usunięciu osadów za pomocą specjalnego granulatu. Materiał ten za pomocą sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem, usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.
Przyczyna kłopotów
Oprócz niewątpliwych zalet bezpośredniego wtrysku benzyny do komory spalania, towarzyszyły im i wady – paliwo nie jest podawane do kolektora ssącego tylko bezpośrednio na tłok i tym sposobem nie przelatuje przez kolektor, który był czyszczony paliwem wtryskiwanym do kolektora ssącego. Zwęglone paliwo i olej silnikowy dostający się do kolektora ssącego wskutek recyrkulacji spalin, odkłada się na ściankach kolektora dolotowego i na zaworach ssących. Początkowo problem nie jest dokuczliwy jednak z czasem ma szkodliwy wpływ na sprawność silnika. Nadmierna ilość zanieczyszczeń na zaworach ssących przyczynia się do ich niedomykania. W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi. Czyszczenie
Adresaci usługi
Oferta dotyczy silników:
- Audi / VW / Seat / Skoda TFSI, FSI, TSI
- Alfa Romeo 1.9 JTS, 2.2 JTS
- Lexus: 4GR-FSE i 3GR-FSE. IS250, GS300 PSA/BMW 1.6THP
- Peugeot 207 CC / GT – 2006-obecnie Peugeot 207 RC – 2006-2010 Peugeot 208 – 2012-obecnie Peugeot 208 GTi – 2012-obecnie Peugeot 308 / CC – 2007-obecnie Peugeot 308 GTi – 2010-obecnie Peugeot 508 – 2011-obecnie Peugeot RCZ – 2010-obecnie Peugeot 3008 – 2009-obecnie Peugeot 5008 – 2009-obecnie
- Citroen C4 – 2008-obecnie Citroen C4 Picasso/Grand Picasso – 2009-obecnie Citroen C5 – 2009-obecnie Citroen DS3 – 2009-obecnie Citroen DS3 Racing – EP6CDTS – 202 KM – 2010-obecnie Citroen DS4 -2010-obecnie Citroen DS5 – 2012-obecnie
- MINI R55, R56, R57, R58, R59, R60, R61 Silniki 1.6 N14, N18, JCW: MINI Cooper S – 2007-2010 MINI Clubman – 2007-2014 MINI Countryman – 2010-obecnie MINI Paceman -2013-obecnie MINI JCW (154 kW wersja silnika – używany tylko przez BMW) – 2007-2011
- BMW Modele z silnikami N13, N20, N26, N43, N53, N54, N55. BMW Modele z silnikiem N13: F20 114i, 116i, 118i, 120i – 2011-obecnie F30 316i, 320i – 2012-obecnie
- BMW Modele z silnikami N54: E90 Sedan 335i – 2007-2010 E91 Touring 335i – 2007-2010 E92 Coupé 335i – 2007-2010 E93 Convertible 335i – 2007–2010 E60 Sedan 535i – 2008–2010 E82 Coupé 135i – 2008–2010 E88 Convertible 135i – 2008–2010 E71 X6 xDrive35i – 2009–obecnie F01 Sedan 740i – 2009–obecnie E92 Coupé 335is – 2011–obecnie E93 Convertible 335is – 2011–obecnie
- BMW Modele z silnikami N55: E92 335i Coupé – 2010-2013 E90 335i Sedan – 2010-2011 F07 535i GT -2009-obecnie E82 135i – 2010-2012 E70 X5 xDrive 35i – 2010-2013 F25 X3 xDrive35i – 2010-obecnie E84 X1 xDrive35i – 2013-obecnie F10 535i – 2010-obecnie F30 335i Sedan – 2012–obecnie E72 X6 xDrive 35i – 2011–obecnie F12 640i Coupé, Cabriolet 2011-obecnie F12 640i Gran Coupé – 2012-obecnie F20 M135i – 2012-obecnie F01 740i/Li Sedan – 2012-obecnie F31 335i Touring – 2012-obecnie F34 335i GT – 2013-obecnie US-Spec E82/E88 135is Coupe/Convertible – 2012-obecnie
Zapewniamy:
Na wszystkie usługi wykonywane w naszym serwisie udzielamy GWARANCJI.
- Konkurencyjne ceny w porównaniu z autoryzowanymi stacjami obsługi oraz warsztatami okolicznymi
- Przeglądy zgodne ze specyfikacjami producentów samochodów
- Najwyższą jakość wykonywanych usług
- Części oryginalne lub zamienniki spełniające normy producentów
- Kompletny serwis klimatyzacji
- Kompleksowość obsługi.