Konserwacja samochodu

Podwozie i profile zamknięte

Mycie podwozia jest niewątpliwie jedną z ważniejszych czynności w procesie konserwacji. Zanim przystąpimy do właściwego procesu, z samochódu zostaną zdemontowane wszelkiego rodzaju osłony typu nadkola, osłony progów itp. Aby podwozie zostało poprawnie zabezpieczone antykorozyjnie, należy je dokładnie umyć. Już na początku całej operacji jesteśmy o krok przed innymi, dzięki czemu podwozie samochodu umyte jest bardzo dokładnie.

Niestety, spotykamy się często z sytuacją, że podwozie - w dosłownym tego słowa znaczeniu - jest zakonserwowane w całości, razem z układem wydechowym, kierowniczym i hamulcowym. Jest to niedopuszczalne i zagraża bezpieczeństwu.

Następnym krokiem są szczegółowe oględziny stanu podwozia, polegające na znalezieniu ubytków i wszelkich ognisk korozji. Miejsca gdzie znajdujemy ślady rdzy, w zależności od wielkości i stanu, usuwamy. Jeżeli jednak ogniwa korozji są zbyt duże, klient zostaje o tym poinformowany, w celu podjęcia decyzji dotyczącej ewentualnych sposobów naprawy.

Jeżeli całe podwozie jest wolne od rdzy i uszkodzeń, zabezpieczamy nadwozie (powłokę lakierniczą) przed skutkami tzw. zapylenia. Brak zabezpieczenia nadwozia powoduje powstawanie trudnej do usunięcia warstwy środka konserwującego. Do samej konserwacji używamy profesjonalnego sprzętu i stosujemy środki najbardziej renomowanych producentów. Tylko to daje gwarancję dobrego zabezpieczenia, oraz co równie ważne przyjemnego dla oka efektu wizualnego. Nie bez znaczenia również jest zabieg poddania konserwacji wszystkich profili zamkniętych. Tu także stosujemy najlepsze środki, korzystając przy tym z najlepszych narzędzi przeznaczonych do tego rodzaju prac.

Ostatnim etapem jest mycie nadwozia i sprzątanie wnętrza samochodu (dokładne mycie samochodu jest wykonywane po każdej większej naprawie).

Więcej informacji otrzymają Państwo dzwoniąc pod numer telefonu:

500 34 24 14